مقایسه لیزر تریاX4 و تریا پریسیژن , دستگاه لیزر موی زائد خانگی تریا
 
کلینیک لیزرموهای زائد , کلینیک لیزر مو , لیزر موهای زائد
کلینیک لیزرموهای زائد , کلینیک لیزر مو , لیزر موهای زائد , قیمت لیزر مو
 
 

مقایسه لیزر تریاX4 و تریا پریسیژن , دستگاه لیزر موی زائد خانگی تریا

فهرست مطالب [نمایش فهرست]

***توجه

مطلب زیر جنبه اطلاع رسانی دارد و هیچ نوع خرید و فروشی در رابطه با دستگاه لیزر مو معرفی شده در سایت انجام نمی پذیرد .

مقایسه لیزر تریاX4 و تریا پریسیژن , دستگاه لیزر موی زائد خانگی تریا , قیمت تریا ۴x و قیمت تریا پریسیژن , خرید و فروش دستگاه لیزر خانگی تریا: شرکت های مختلفی در زمینه دستگاه های لیزر خانگی فعالیت می کنند ، و این شرکت ها بسته به کیفیت و کارکرد دستگاه هایی که ارائه می دهند ، در میان مشتریان محبوب شده و طرفدار پیدا می کنند . تریا بیوتی Tria Beauty یکی از این شرکت های فعال و محبوب در زمینه تولید دستگاه های لیزر خانگی است ، این شرکت تا به حال مدل ها و دستگاه های متفاوتی از لیزرخانگی را به بازار ارائه کرده است .

 

مقایسه لیزر تریاX4 و تریا پریسیژن

مقایسه لیزر تریاX4 و تریا پریسیژن

 

کیفیت و کارایی بالا و داشتن قیمت مناسب محصولات این شرکت باعث محبوبیت این شرکت شده و سهم زیادی از بازار را به خود اختصاص داده و توانسته مشتریان زیادی را جذب کند .شرکت تریا با ارائه ی محصول تریاX4 به بازار محبوبیت بیشتری یافت چرا که این محصول با استقبال بی نظیری رو به رو شد و باعث شد این شرکت مدل دیگر لیزرهای خانگی تریا برای حذف موهای زائد را به بازار عرضه کند ، نام مدل جدید دستگاه لیزر خانگی موهای زائد تریا پریسیژن (Tria Precision) است . که در این مقاله این مدل را با مدل تریا X4 مقایسه می کنیم .

تکنولوژی دستگاه های لیزر خانگی تریا

تکنولوژی مورد استفاده در دستگاه های لیزر خانگی اهمیت زیادی دارد ، در هر دو مدل دستگاه لیزر مو تریا X4 و تریا پریسیژن از تکنولوژی لیزر دایود برای رفع موهای زائد بدن استفاده شده است . در این نوع لیزر اشعه ی نور لیزر مستقیما فولیکول های مو را مورد هدف قرار می دهد و نور اشعه به صورت متمرکز با قدرت بالا به فولیکول های مورسیده و با از بین بردن فولیکول های مو مانع رشد مو می شود . هر دو دستگاه دارای طول موج ۸۱۰ نانومتر هستند . و هر دو مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا FDA هستند .

درجه ی قدرت دستگاه لیزر تریا X4 و تریا پریسیژن با هم متفاوت است و بالاترین سطح درجه ی قدرت تریا X4 ده درصد بیشتر از بالاترین سطح درجه ی قدرت تریا پریسیژن می باشد . و این بخاطر این موضوع است که دستگاه لیزر خانگی تریا پریسیژن برای از بین بردن موهای زائد نقاط حساس بدن مثل صورت، زیر بغل ها و خطوط بیکینی طراحی شده است .

شارژ باتری

دستگاه لیزر تریا X4 و تریا پریسیژن در مدت زمان نگه داشتن شارژ باتری با هم تفاوت دارند . دستگاه لیزر خانگی تریا پریسیژن در صورت شارژ کامل باتری به مدت ۱۵ دقیقه کار می کند و بعد باتری آن خالی می شود . ولی دستگاه لیزر تریا X4 به مدت ۳۰ دقیقه کار می کند ، از این رو دستگاه لیزر خانگی تریا پریسیژن برای از بین بردن موهای زائد نواحی کوچک چون صورت ، زیر بغل ها و خطوط بیکینی کاربرد دارد و دستگاه لیزر تریا X4 برای از بین بردن موهای زائد نواحی وسیع چون پاها کاربرد دارد .

قابلیت و کارکردها

مزیتی که هر دو دستگاه لیزر تریا X4 و تریا پریسیژن استفاده ی آسان از این دستگاه ها است ، و استفاده این دستگاه ها نیاز به تخصص و متخصص ندارد . دستگاه لیزر پریسیژن همانطور که از اسم آن پیداست (پریسیژن در زبان انگلیسی به معنای دقت و ظرافت است) برای از بین بردن موهای زائد نواحی کوچک و ظریف چون صورت، زیر بغل ها و خطوط بیکینی که نیاز به دقت و ظرافت بیشتری دارند ، طراحی شده است .

در حالی که قدرت و سرعت دستگاه لیزر تریا X4 بیشتر از تریا پریسیژن است و در عوض دقت و ظرافت خاصی ندارد و برای از بین بردن موهای زائد نواحی وسیع چون پاها کاربرد دارد .

ایمنی دستگاه های لیزر موی خانگی تریا

هر دو دستگاه لیزر تریا X4 و تریا پریسیژن ویزگی های امنیتی مشابه ویکسانی دارند . هر دو مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا FDA هستند . هر دو برای از بین بردن موهای زائد با رنگ پوست روشن و کمی برنزه کاربرد دارد و برای از بین بردن موهای زائد با رنگ پوست تیره، قهوه‌ای یا مشکی و حتی پوست نژادهای مدیترانه‌ای و سرخ‌پوستی کاربرد ندارند . هر دو دستگاه لیزر تریا X4 و تریا پریسیژن مجهز به سنسور تشخیص رنگ پوست هستند و در صورت تیره بودن رنگ پوست دستگاه قفل شده و مانع از تابیدن نور به سطح پوست می شود ، زیرا رنگ پوست تیره انرژی بیشتری جذب می کند و ممکن است به پوست آسیب بزند .

رنگ موهایی که این دو دستگاه لیزر قادر به درمان آن ها می باشند محدود است و برای درمان موهای زائد با رنگ قرمز، بلوند، خاکستری یا سفید کاربردی ندارند . موهایی که با دستگاه لیزر تریا X4 و تریا پریسیژن لیزر می شوند باید دارای رنگدانه های تیره باشند . تا اثر بخشی بیشتر باشد ، همچنین فقدان رنگدانه های تیره باعث نفوذ بیشتر به بافت های پوست شده و به پوست لطمه وارد می کند و باعث سوختگی و عوارض و آسیب های پوستی می شود .

طراحی و ساخت

دستگاه لیزر تریا X4 و تریا پریسیژن در طراحی و ساخت یکسری تفاوت هایی با هم دارند . دستگاه لیزر تریا X4 وزنی حدود نیم کیلوگرم را دارد و نسبت به دستگاه لیزر تریا پریسیژن که وزنی معادل ۲۰۰ گرم دارد ، کمی سنگین تر و حجیم تر است . اندازه دستگاه لیزر تریا X4 و تریا پریسیژن هم فرق می کند .اندازه دستگاه لیزر تریا پریسیژن هم کوچک است و شبیه به بطری شامپو های باریک است ، خطوط صاف و صیقلی دارد و بسیار خوش دست است ، خوش دست بودن برای از بین بردن موهای زائد قسمت های ظریف و حساس امری ضروری است . دستگاه لیزر تریا X4 شبیه به سشوار است .

 

مقایسه لیزر تریاX4 و تریا پریسیژن

مقایسه لیزر تریاX4 و تریا پریسیژن

دستگاه لیزر تریا پریسیژن فاقد نمایشگر و صفحه ی نمایش است ، این دستگاه تنها سه چراغ روی بدنه‌ی خود دارد که روشن بودن دستگاه، سطح درمان، شارژ باتری، قفل سنسور پوست و وضعیت خطا را نشان می‌دهد. بسته به وضعیت هرکدام از مشخصه‌های فوق، این چراغ‌ها می‌توانند خاموش، قرمز و یا سبز باشند. این اطلاعات برای درمان نواحی کوچک بدن و یا درمان‌های موضعی و تکمیلی کافی و وافی است.

دستگاه لیزر تریا X4 دارای یک صفحه‌ی نمایشگر در قسمت بالایی دستگاه است که به کاربر سطح انرژی انتخاب شده، میزان شارژ باتری، تعداد پالس‌های استفاده شده و نشانگرهای سنسور امنیتی را نشان می‌دهد. و تمام اطلاعاتی که کاربر در حین درمان به آن نیاز دارد را نمایش می دهد .

راهنمای زیر به شما در انتخاب اینکه کدام دستگاه برایتان مناسب است کمک می کند .

گرفتن تصمیم درست درمورد اینکه کدام دستگاه لیزر تریا X4 یا تریا پریسیژن برایتان مناسب است ، لازم است تا نیازهایتان را بر پایه ی سه عامل زیر ارزیابی کنید :

  • نیازهای سفری
  • بودجه
  • نیازهای درمانی

برای کسانی که دغدغه ی مالی دارند دستگاه تریا پریسیژن مناسب است چون ارزانتر از دستگاه لیزر تریا X4 می باشد . اگر به دنبال دستگاه لیزر خانگی هستید که بتوانید با آن ناحیه ی وسیعی از موهای زائد را از بین ببرید ، دستگاه لیزر تریا X4 انتخاب مناسبی است ، و کلا دور دستگاه تریا پریسیژن خط بکشید . اندازه هر دو برای مسافرت خوب است . ولی برای افرادی که جای خیلی کوچکی دارند ، دستگاه تریا پرسیژن که کوچک و جمع و جورتر است ، توصیه می شود .

برچسب ها: , , , , , , ,



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







ارسال بار مسافری به کانادا روش های ارسال بار | هوایی , دریایی و زمینی حمل و نقل هوایی به استرالیا ارسال بار هوایی به استرالیا ثبت تغییرات برای انواع شرکت در موسسه ثبتی ذهن ناب ثبت تغییرات برای انواع شرکت طبق قانون تجارت لایحه اصلاحی ماده ۴ نوع دوم شرکت سهامی خاص راهنمای هزینه های ثبت شرکت و برند اخذ کارت بازرگانی برای مدرک تحصیلی تعریف کلی از جواز تاسیس انحلال شرکت ها تعریف شرکت سهامی خاص طبق قانون تجارت هزینه ثبت شرکت چقدر تمام می شود ؟ ارسال بار هوایی با متد روز دنیا تعریف شرکت سهامی خاص طبق قانون هزینه ثبت تغییرات شرکت هزینه هر کیلو بار هوایی به استرالیا
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان کلینیک لیزرموهای زائد , کلینیک لیزر مو , لیزر موهای زائد و آدرس lasermoo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: